FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czy mogę rozpocząć współpracę już teraz
– w ciągu roku?

Oczywiście że tak. Zobacz jakie to proste!

Jeśli chcesz aby współpraca z Nami rozpoczęła się w ciągu roku, dla utrzymania ciągłości rozliczeń
dostarcz tylko z ostatniego miesiąca:

  • bilans
  • RZiS
  • obroty kont
  • deklaracja VAT – JPK

Pozostałe dokumenty możesz na spokojnie donieść do końca pierwszego miesięcznego okresu rozrachunkowego, w trakcie dalszej Naszej współpracy : )
Jesteśmy w stanie sprawnie przenieść dane księgowe z Twojego starego biura do naszego oprogramowania.

Czy w razie kontroli
państwa Biuro Rachunkowe BLFR pomoże mi?

Oczywiście, że tak – pomożemy. Pracownicy Naszego  Biura są niemal w codziennym kontakcie z pracownikami Administracji Publicznej w imieniu swoich Klientów, w przeróżnych sprawach. Jesteśmy pierwszą tarczą, która telefonicznie wyjaśnia i tłumaczy potencjalne niejasności związane wymianą dokumentacji z Urzędami.

W prowadzeniu ksiąg rachunkowych, obsłudze kadrowo-płacowej, sporządzanie sprawozdań finansowych itp. dążymy zawsze do rzetelnej i bezbłędnej pracy, zapewniając pełną zgodność z przepisami prawnymi. Staramy się wcześniej wykrywać i rozwiązywać ewentualne wątpliwości dotyczące zapisów księgowych. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko błędów i nieścisłości, zapewniając naszym klientom spokój i pewność co do poprawności prowadzenia ich księgowości

Jeśli zdarzy się kontrola, służymy spokojnie pomocą i radą, aby ewentualna kontrola przebiegła szybko i sprawnie.

Czy prowadzicie działalność on-line,
czy musimy się regularnie spotykać?

Mimo, że lubimy kontakt z Klientami, to zdajemy sobie sprawę, że ważny jest dla Państwa czas, dlatego większość spraw załatwiamy telefonicznie lub on-line. W razie potrzeby możemy spotkać się również w siedzibie Twojej Firmy (podpisanie dokumentów papierowych, szczegółowe ustalenia współpracy).

Jaki jest termin dostarczania do państwa dokumentów?

Dokumenty można dostarczyć do naszego Biura w każdej chwili. Preferujemy aby dokumenty zostały dostarczone nie później niż do 05. dnia kolejnego miesiąca, następującego po bieżącym okresie rozliczeniowym (musimy mieć szansę na weryfikację merytoryczną i formalną księgowanych dokumentów przed przekazaniem informacji dla Urzędów w obligatoryjnym terminie).

  • Dla zapewnienia największego komfortu, naszym Klientom proponujemy rozwiązania on-line.
  • Odbieramy również dokumenty u Państwa w Firmie – zapytaj o usługę.

Nie musisz do nas przyjeżdżać, by dowieźć faktury czy inne dokumenty. Nasi Klienci pracujący często ponad 12 godzin na dobę po prostu nie mają czasu na stanie w korkach i bezpośredni kontakt w stacjonarnym biurze rachunkowym czekając… na swoją kolej.

Czy w cenie umowy są zapytania telefoniczne i emailowe?

Tak. W razie wątpliwości księgowo-rachunkowych objętych zakresem naszej umowy o współpracy, sprawą zajmie się doświadczony księgowy, który korzystając z wiedzy i doświadczenia BLFR Team odpowie na Twoje pytania. Jest to usługa zawarta w cenie podstawowej.

Jak wyceniane są usługi księgowe i kadrowo-płacowe?

Większość zadań księgowych jest przewidywalna i powtarzalna w miesięcznym okresie księgowym. Nasze wynagrodzenie jest kalkulowane na podstawie kilku parametrów: ilość dokumentów księgowych (każdych), zakres prac związany z ich bezpośrednią obsługą, ilość i rodzaj przygotowywanych deklaracji, zestawień czy raportów albo też ilość pracowników zgłoszonych do obsługi kadrowo – płacowej. Wynagrodzenie zawsze jest kalkulowane w sposób indywidualny.

W pierwszym etapie wyceny (w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności), każdy nasz Klient ma możliwość skorzystania z gotowych pakietów cennikowych, opartych wstępnie o liczbę dokumentów wymagających księgowania lub przygotowania.

Zapewniamy całkiem przyzwoity rabat „na początek” dla Klientów, którzy przeniosą swoja księgowość do Naszego Biura BLFR – zapraszamy : )